reklama

Slovenský jakobín

„Kto je tvoja mať, Móric?“ „Komunistická strana“, odpovedá. „A kto je tvoj otec, Móric?“ „Generalissimus Stalin,“ odpovedá. „Výborne, Móric! Si múdry a uvedomelý! A ty by si čím chcel byť?“ „Sirotou, prosím.“

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Pýtali sa kedysi dávno Móricka na skúškach: „Kto je tvoja mať, Móric?“ „Komunistická strana“, odpovedá. „A kto je tvoj otec, Móric?“ „Generalissimus Stalin,“ odpovedá. „Výborne, Móric! Si múdry a uvedomelý! A ty by si čím chcel byť?“ „Sirotou, prosím.“

Isto mi uznáte, že by som takúto dilemu riešil podobne ako Móricko. Pravda, musel by som veľmi rozmýšľať, kto by mal byť popri oteckovi, známom magistrovi z Trnavy, tou matkou. Lebo ťažko je nájsť pár k tomuto oneskorenému jakobínovi slovenskej proveniencie. On je totiž doslova ako ten niekdajší banskobystrický „esenbák“ (policajt- informácia pre najmladších) z iného vtipu – on nemá páru... (Neboj sa Klárka, to ja len tak zo žartu…!)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž čo, v istých momentoch stať sa aspoň polosirotou tiež nie je na zahodenie.

Však, Móricko?

Milan Resutík

Milan Resutík

Bloger 
  • Počet článkov:  52
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som publicista, pôsobil som v najrozličnejších médiách, potom ako veľvyslanec v Rumunsku a Moldavsku, riaditeľ Slovenského inštitútu v Budapešti, bol som vydavateľom kníh a mesačníka Dilema, ktorý vychádzal v rokoch 1997 - 2003. Zoznam autorových rubrík:  Dilemy Milana ResutíkaKultúraNávratySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu